30 dní zaváděcích cen 🤞

Časté dotazy

Věříme, že zde najdeš odpovědi, které hledáš. Pokud ne, napiš nám email a společně to vyřešíme.
Odpovídáme na ty nejčastější dotazy, na které se nás zákaznice ptají.

Doprava a objednávky

Nejčastěji se ptáte na

Kolik stojí doprava?

Nabízíme dopravu zdarma u objednávek nad 2500 Kč (100 EUR).

U objednávek pod tuto hranici se bude cena dopravy lišit na základě vaší země a varianty dopravy, kterou jste zvolili na Pokladně.

Jak dlouho trvá, než zpracujete mou objednávku?

Nové objednávky zpracováváme a odesíláme během 1–3 kalendářních dní od jejich vytvoření, pokud není na našem webu nebo e-mailem uvedeno jinak.

Jakmile je objednávka připravena k odeslání, nelze v ní provádět žádné změny.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Sledování objednávky je snadné!

📩 E-mail s potvrzením o odeslání: Jakmile přepravce převezme váš balíček, pošleme vám e-mail s číslem pro sledování. Upozorňujeme, že aktualizace sledování může trvat až 24 hodin.

Co když se sledování mé zásilky přestane aktualizovat?

Občas může dojít k lidským chybám při skenování, což může dočasně zpomalit aktualizaci sledování. Ve většině případů se však situace sama vyřeší během několika dní a balíček dorazí brzy poté.

Pokud ale od obdržení e-mailu s potvrzením odeslání uplynuly více než 3 dny bez jakékoli aktualizace, kontaktujte nás na ahoj@smoosh.cz a uveďte svou aktuální doručovací adresu. Moc rádi vám pomůžeme!

Mohu svou objednávku zrušit?

Z důvodu okamžitého párování objednávky s distribučním skladem, bohužel, změna ani zrušení objednávky není možná. Pracujeme takto, abychom mohli zboží dodávat v co nejkratším možném termínu.

Pro více informací si přečtěte naše obchodní podmínky.

Zadala jsem špatné osobní údaje v objednávce. Můžete je změnit?

Z bezpečnostních důvodů a ochraně proti podvodům nemůžeme upravovat osobní údaje ve vaší objednávce.

Pokud jste zadali nesprávný e-mail a potřebujete potvrzení objednávky nebo doručení, kontaktujte nás. Jinak obdržíte SMS zprávu při doručení balíčku.

Pokud jste zadali nesprávné telefonní číslo, SMS zprávu neobdržíte. Svou zásilku však můžete kdykoli sledovat pomocí odkazu v e-mailu s potvrzením o odeslání.

Jak se dozvím, že jste mou objednávku přijali?

Jakmile objednávku dokončíte, měli byste obdržet potvrzení e-mailem.
Pokud ho nevidíte, zkuste zkontrolovat složku se spamem.

Stále nic? Než vytvoříte novou objednávku, kontaktujte nás na support@smoosh.cz, abychom předešli duplicitní objednávce!

Vrácení a reklamace

Nejčastěji se ptáte na

Umožňujete vrácení zboží?

Jako zákazník Smoosh.cz máte 14 dní od převzetí zásilky na zahájení vrácení. Z hygienických důvodů přijímáme pouze produkty s neporušeným obalem. Zboží musí být v původním stavu, balení i kvalitě.

Pokud jste zakoupili zvýhodněný balíček (bundle), je nutné jej vrátit kompletní. Částečné vrácení jednotlivých produktů není možné.

Poplatek za vrácení je 700 Kč a bude vám odečten z částky k vrácení peněz za vaši objednávku, kterou vám připíšeme na platební metodu, kterou jste využili při objednávce.

Kontaktujte naši zákaznickou podporu na support@smoosh.cz a požádejte o štítek pro zpětnou zásilku. Jakmile obdržíme váš balíček, zpracujeme vrácení a zašleme vám potvrzovací e-mail.

📌 Doporučujeme: Před objednávkou si projděte naše podmínky vrácení přímo na webu.🤞

Kolik mě bude stát vrácení zboží?

Poplatek za vrácení ve výši 700 Kč bude odečten z vrácené částky poté, co objednávka dorazí do našeho skladu. Z hygienických důvodů přijímáme zpět pouze produkty s neporušeným obalem. Zboží musí být v původním balení, stavu a kvalitě.

Jak mohu produkt reklamovat?

Je nám moc líto, pokud jste obdrželi poškozený nebo vadný produkt.

Kontaktujte nás prosím e-mailem na support@smoosh.cz a přiložte fotografie a video problému. Rádi vám pomůžeme situaci vyřešit.

Každý případ kvality řešíme přímo s dodavatelem, což může trvat až 1 týden. Prosíme o trpělivost. Uděláme vše pro to, abychom vám co nejlépe pomohli a zajistili vaši spokojenost.

Co dělat pokud dorazil poškozený balík?

Pokud je váš balík poškozen při doručení, kontaktujte nás do 2 dnů od jeho převzetí. Musíme informovat přepravní společnost o poškození během přepravy.

Napište nám na support@smoosh.cz a přiložte následující informace:

  • Fotografie poškozeného balení
  • Adresní štítek připojený k balíku
  • Způsob, jakým byl produkt uvnitř balení uložen
  • Fotografie produktu, pokud je poškozený

Jakmile obdržíme tyto údaje, co nejrychleji vám pomůžeme problém vyřešit.

V balíčku nebyl vratkový formulář. Co mám dělat?

Prosím kontaktujte nás na support@smoosh.cz a my vám vratkový formulář dopošleme. Upozorňujeme, že náklady na vrácení budou odečteny z vaší refundace poté, co balík dorazí do našeho skladu.

Mohi vrátit produkt v jiném balení než v originálním?

Ne. Všechny vrácené produkty musí být v původním obalu, neporušeném stavu a nezměněné kvalitě.

Ostatní

Mohlo by vás také zajímat

Jsem Influencerka nebo UGC. Můžeme spolupracovat?

Ano. ☺️ Napište nám na ahoj@smoosh.cz, představte se nám, pošlete nám své statistiky případně portfolio jako UGC. V co nejkratší době se ozveme zpět.

Chci prodávat Smoosh ve svém obchodě. Umožňujete velkoobchodní spolupráci?

Ano. Budeme moc rádi, když naše produkty uvidíme také v kamenných prodejnách. Pošlete nám prosím nabídku na ahoj@smoosh.cz a my se ozveme zpět.

Nenašli jste odpověď?

Neváhejte nám napsat